بهترین چیز در دنیا داشتن یه نفره که دوستت داشته باشه. که نگاهش بدرخشه وقتی نگاهت می‌کنه. که دنبال یه وقتی باشه بیاد دیدنت. که کاری کنه با صدای بلند بخندی.

اینها قسمت شاعرانه و روحیش بود ولی قسمت جسمی هم مهمه و دیگه اونها رو نمی‌نویسم ولی بدونید خودتون....

حالا فکر می‌کنم واقعا این «بهترین چیز» یعنی چی؟ برای چند درصد از آدم‌ها اینطوره؟

امروز دختر سیزده ساله‌ام وسط بازی منچ می‌گه شانس وجود نداره و عشق. قلبم لرزید. بچه است. تو کلاس انگلیسی باید رومئو و ژولیت می‌دیدن و خب به نظرش عشق زهره و می‌خواد کول هم باشه و بگه عشق خوب نیست ولی خب واقعا کسانی هستند که اینطور فکر می‌کنند. 

کاش آماری در این مورد وجود داشت. دلم می‌خواد نظر بقیه آدم‌های دنیا رو بدونم.....

Comments

Popular posts from this blog