در کوره رو باز کردم، لعاب رقیق بوده و ریده به ظرف قشنگم. میخواستم فیروزهای بشه یه رنگ سبز آبی زشت مزخرف چند دست بدی شده که حد نداره! نشستم ببینم میشه دوباره یه لایه لعاب روش زد و گذاشت تو کوره یا نه. غرغرو و بداخلاقم
در کوره رو باز کردم، لعاب رقیق بوده و ریده به ظرف قشنگم. میخواستم فیروزهای بشه یه رنگ سبز آبی زشت مزخرف چند دست بدی شده که حد نداره! نشستم ببینم میشه دوباره یه لایه لعاب روش زد و گذاشت تو کوره یا نه. غرغرو و بداخلاقم
Comments
Post a Comment