چند روز که پشت سر هم با انرژی کار میکنم، یک دفعه خالی میشم. قبلا عصبانی میشدم از خودم، میجنگیدم، انرژی بیشتری از دست میدادم و به جز خسته، زخمی هم میشدم. الان ولی مهربونم با خودم. به خودم میگم عزیزم امروز استراحت کن! اصلا یه اسم قشنگ باید پیدا کنم برای این روزهام، بشن روز آرامش. روزهای پروازم بشند. روزهایی که اجازه دارم هیچ کاری نکنم و برم تو آسمون و پرواز کنم و کسی بهم کاری نداشته باشه و دست کسی هم بهم نرسه. خودم هم در حال پرواز که نمیتونم کاری کنم، همون تمرکز کنم روی پرواز که زمین نخورم کلی کاره.
امروز، ششم فروردین ماه سال یکهزار و چهارصد، روز پرواز در آسمان آفتابی و آفتابیه. برو پرواز کن برای خودت عزیزم....
Comments
Post a Comment