تو خواب به مامانم گفتم مثل یه سیم خیلی کشیده بودم، فرض کن سیم ویولن. ساز رو هم باید تنظیم کرد، کوک کرد، باید درست میشدم که درست صدا بدم.
شاید اثر گروه درمانی دیروز باشه. شاید ته ذهنم هنوز فکر میکنم مامان ناراحته که میرم پیش روانپزشک و کمک میگیرم.
وای مدرسه باز بشه اینا برن مدرسه! توپک میره البته ولی نوکمداد قشنگ مغز من رو میخوره در طول روز! از فردا هم دو هفته تعطیلند! نذر کنم یه چیزی به خوبی و خوشی بگذره!
خواب دیدم رفتم سفر! شهر دور! بعد میدونید چه چیز سفر خوب و لذتبخش بود توی خوابم؟ تنها بودنم!!به زودی خل خواهم شد
Comments
Post a Comment