صبح ای‌میل زدن از مدرسه که از اول آوریل تعطیلند باز. عصر ولی ای‌میل زدن نه، دست نگه دارید! رفتم نگاه کردم خبرها رو و سخنرانی خانم مرکل رو دیدم که گفت اشتباه کرده. بعضی‌ها زیرش نوشته بودند لابی صنایع غذایی و ایناست که می‌خوان مغازه‌ها بسته نشه و بعضی‌ها نوشته بودن اصلا این بستن اشتباهه و کرونا مثل سرماخوردگیه و بالاخره مرگ یک بار و شیون یک بار. 

من به جایی رسیدم در زندگی که در مورد بعضی چیزها نظر ندارم. فقط هنوز از دیدن کسانی که در مورد همه چیز نظر دارن و خیلی هم مطمئنند عصبانی می‌شم. این مرحله رو هم رد کنم خیلی خوشحال می‌شم. چه کار دارم به بقیه؟

خلاصه که فعلا صبر کنیم ببینم مدرسه‌ها تعطیل هستند یا نه! هیچوقت تصور نمی‌کردم به چنین روزی برسم :))) 

Comments

Popular posts from this blog